2. MENUJU KEJAYAAN


Tajuk : MENUJU KEJAYAAN

Penulis : ABDUL RAHMAN HUSIN / MOHD AZRUL AZLEN ABD HAMID

ISBN : 978-983-43575-1-1

M/surat : 155 m/s

Harga : Semenanjung Malaysia RM : 21.90
Sabah/ Sarawak RM : 23.90

Sinopsis :

MENUJU KEJAYAAN – Buku ini terdiri daripada enam bab yang membincangkan tentang cara-cara mencapai kejayaan dalam pelbagai bidang yang diceburi. Keenam-enam bab tersebut memuatkan Misteri Kejayaan, Persiapan Menuju Kejayaan, Usaha-usaha Untuk Berjaya, Kegagalan Adalah Jalan Menuju Kejayaan, Pemangkin Kejayaan dan Penutup.

Buku ini juga menhimpunkan idea-idea kejayaan individu dan tokoh yang pandai menguruskan kehidupan mereka sehingga mencapai kejayaan.

Secara keseluruhannya, buku ini mengetengahkan pendapat pakar-pakar tentang sifat-sifat positif yang perlu untuk menuju kejayaan, disulami dengan teknik penceritaan dan pengalaman individu-individu yang berjaya dalam bidang masing-masing. Cara gaya ini boleh menyuntik semangat pembaca untuk mempersiapkan diri menjadi orang yang berjaya.

Buku ini sesuai dibaca oleh pelbagai peringkat umur, terutama pelajar, guru, ibubapa dan sesiapa sahaja yang bercita-cita untuk berjaya.

ABDUL RAHMAN HUSIN – Penulis yang telah menghasilkan dua buah buku sebelum ini. Beliau adalah seorang pengetua sekolah. Berpengalaman selama 27 tahun dalam bidang pendidikan. Berkelulusan master Pengurusan (Pendidikan), Sarjanamuda Persuratan (Kepujian) dan Diploma Pendidikan.

MOHD AZRUL AZLEN ABD HAMID - Penulis muda yang merupakan pensyarah di Jabatan Bahasa Arab, UIA. Berpengalaman dalam mengendalikan program motivasi di sekolah dan universiti tempatan.

Untuk Membeli Buku Ini :

Hantar Wang Pos/ Kiriman Wang/ Cek ke Alamat:

Must Read Sdn Bhd
No 35 Jalan Wangsa Setia 3, Wangsa Melawati
53300 Kuala Lumpur
Tel : 03-4142 0611 Fax : 03-4142 0612
Email : mustread_sb@yahoo.com

@

Masukkan Duit ke akaun CIMB 1438 0005363 05 8
dan Fax/ email slip kepada kami.

PENGHANTARAN PERCUMA
(Sem Malaysia Shj)


3 comments:

A.Manan said...

Saya dah baca buku ini. Senang faham dan banyak kisah-kisah yang relevan untuk dijadikan motivasi untuk berjaya. Saya syorkan membaca buku ini.

MUST READ said...

terima kasih atas maklumbalas en manan. Pihak kami berusaha untuk menerbitkan buku2 yang mempunyai nilai yang tinggi. InsyAllah. Sokongan anda amat kami hargai

Fauzi HBP 89 said...

Kalau ada akaun maybank, saya boleh beli secara online. boleh email saya kalau anda dah buka akaun maybank.

Kalau ada, lebih luas pasaran anda

email saya aurarezeki@gmail.com

Fauzi ahmad
http://cpintrass.com

Copyright © 2009 - MUST READ SDN BHD - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template