NOTA WASIAT

TAJUK : NOTA WASIAT

PENULIS : MD GHAZALI IBRAHIM

ISBN : 978-983-44519-0-5

M/SURAT : 91 M/S

HARGA : SEM MALAYSIA RM 15.90

SABAH & SARAWAK RM 18.90


SINOPSIS:

Membuat Surat wasiat adalah suatu keperluan masa kini. Kenapa dan Bagaimana? Buku ini akan menerangkan apakah definisi wasiat dan surat wasiat juga menerangkan fungsi wasiat dan kaedah menulis wasiat. Selain itu, buku ini juga menyertakan draf Surat Wasiat Pentadbiran Pusaka, draf Surat Pengisytiharan Hibah dan draf Pengisytiharan Harta Sepencarian bagi rujukan anda.

InsyaAllah dengan sedikit pelaburan membeli buku ini bakal menyelamatkan waris-waris anda dan juga memastikan harta beratus ribu ringgit yang bakal anda tinggalkan akan diterima oleh waris anda.

4 comments:

Anonymous said...

saya tlh milikki buku ini. Tahniah! sgt informatif dan tepat. setiap individu atau keluarga di M'sia perlu milikki buku ini utk persiapan masa depan.

MUST READ said...

terima kasih En Jefri. Kami sebagai penerbit cuba untuk menerbitkan buku2 yang baik serta mudah difahami oleh orang awam. semoga usaha kecil ini akan diberkati olehNya. InsyaAllah

Maliya Zanti Dahlan said...

saya akan dapatkan buku ini. Sebelum ni saya dh dapatkan buku Rahsia Tarikh Lahir-MUSTREAD di MPH Mid Valley.. ^_^..so, sy akan dptkan buku ini..

nazmo26 said...

Dimana boleh saya dapatkan buku nota wasiat ni

Copyright © 2009 - MUST READ SDN BHD - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template