PROMOSI 20% BUKU BAITUL MAQDIS

Hari ini sudah masuk hari ke 13, tentera kejam Israel melancarkan serangan dari Udara, Laut dan darat. Serangan membabi buta ini telah memusnahkan rumah, masjid, Hospital dan menyebabkan kematian kanak2 dan orang dewasa. Krisis ubat-ubatan, makanan, bekalan air bersih dan bekalan elektrik kini menjadi genting.

Serangan Yahudi Laknat ini kepada Umat islam di Palestin adalah suatu perbuatan yang keji dan tidak berperikemanusiaan. Kita sebagai Umat islam haruslah membantu kepada saudara Islam kita di Palestin samada secara fizikal, harta benda, wang ringgit dan berdoa kepada Allah akan kesejahteraan Umat Islam di palestin.

TETAPI TAHUKAH KITA kenapa Baitul maqdis perlu di pertahankan oleh Umat Islam? dan kenapa Israel terlalu rakus untuk menakluk Palestin dan Baitul Maqdis? dan Bagaimana pula kisah sejarah penjajahan dan pemerintahan yang berlaku di bumi bernama BAITUL MAQDIS?

Semunya boleh anda dapati dalam Buku kami bertajuk : BAITUL MAQDIS : KESUCIAN YANG DI PERTAHANKAN. Buku ini mengutarakan sejarah ringkas Baitul Maqdis dan Palestin serta gambaran umum tetapi menyeluruh tentang keistimewaan Baitul Maqdis yang akhirnya akan membangkitkan rasa cinta terhadap tanah suci ke tiga Umat Islam.

Pihak Must Read Sdn Bhd menawarkan potongan harga 20% bagi buku ini.














Tajuk : BAITUL MAQDIS : KESUCIAN YANG DI PERTAHANKAN
Harga : RM 25.00
ISBN : 978-983-43575-6-6
Harga Promosi : RM 20.00
Pos Ekspress : RM 4.00
JUMLAH : RM 24.00

Untuk Membeli Buku Ini :
HANYA RM 24.00 (TERMASUK BAYARAN POS EKSPRES)
Hantar Wang Pos/ Kiriman Wang/ Cek ke Alamat:

Must Read Sdn Bhd
No 35 Jalan Wangsa Setia 3, Wangsa Melawati
53300 Kuala Lumpur
Tel : 03-4142 0611 Fax : 03-4142 0612
Email : mustread_sb@yahoo.com
@
Masukkan Duit ke akaun CIMB 1438 0005363 05 8
dan Fax/ email slip kepada kami.

*Semoga dengan memiliki dan membaca buku ini dapat menaikkan semangat kita sebagai Umat Islam untuk sama2 membantu saudara Islam kita di Palestine bagi mempertahankan Baitul Maqdis dari tangan Israel Yahudi yang di Laknat..Allahuakhbar..Allahuakhbar..Allahuakhbar

0 comments:

Copyright © 2009 - MUST READ SDN BHD - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template